Eggcellent a fost creat cu dragoste și pasiune de o familie de fermieri dedicați să producă ouă ecologice și sănătoase, fără a compromite mediul înconjurător. Cu toate acestea, ei și-au dat seama că nu era suficient să producă doar produse de calitate, era necesar să le diferențieze și să le prezinte într-un mod memorabil și coerent pentru a atrage și a fideliza consumatorii.
Astfel, Eggcellent ne-a contactat, pentru a dezvolta o identitate vizuală care să reflecte valorile și poziționarea lor pe piață. Am început prin a înțelege mai bine piața ouălor ecologice și obiceiurile de consum ale clienților lor potențiali. Am analizat trendurile și preferințele acestor clienți, am identificat concurenții direcți și indirecți și au dezvoltat o strategie de poziționare a mărcii Eggcellent.
Identitatea vizuală a fost implementată în toate aspectele afacerii lor, de la ambalaje la prezența online și offline. Acest lucru a creat coerență și recunoaștere a brandului Eggcellent.